Sunday, September 26, 2010

~Walking alone~

| |
Like Dying In The Sun
by The Cranberries

Do you remember
The things we used to say?
I feel so nervous
When I think of yesterday

How could I let things
Get to me so bad?
How did I let things get to me?

Like dying in the sun
Like dying in the sun
Like dying in the sun
Like dying x2

Will you hold on to me
I am feeling frail
Will you hold on to me
We will never fail

I wanted to be so perfect you see
I wanted to be so perfect


Bmula mjejak kaki di tanah kelahiranku.. dan berakhir lah segala kerumitan itu esok. Sungguh perancangan ALLAH itu adalah yang tbaik punye~. Ia sesuatu yg tidak djangka. Sgala persoalan dan keinginan ms lampau ditunai dlm masa yg singkat dan pada ms yg sama kesemuanye. Yosh~!! Pening kepala. Terasa berat untuk menerima. But in the end tiada yg kuinginkan melain ALLAH. Dan semua ni mcetus semangat aku untuk mpjuangkn kmbali impian2 yg slama ini dkubur klalaian.

I guess i will end my nite tonite alone. (^_^) I'll walk ths path alone.. without u azil. without u Micheal. n without u my dear Shy.. for time being la.. c u all later la then. =p

I can feel e pain i endure n e heat of tmorow .
Surprisingly.. aku xsabar nak tunggu hari esok datang. Yosh~!!
Knp xmulakan dari sekarang?
..sbb aku nak rasa ksakitan ni untuk skian kalinya dan meninggalkannya sekaligus. Dan mudahan aku mampu tersenyum bila kesakitan ni cuba mnyakiti aku lagi~.. n e truth is aku dah mampu senyum dan menyindir ia~!!

For past is past. (^_^)
i m letting u go now Azil.

Bismillahirrahmanirrahim.

0 jejak:

Post a Comment