Thursday, November 18, 2010

::..::..::

| |
0041
Beratnya. Kalau dia ada d sisi.. pasti dia akan mengatakan ssuatu yg mbuat aku kmbali teguh bdiri. Kalau dia masih ada di sisi.. pasti dia akan mnyenangkn daku dgn celotehnya tsdiri. Kalau dia masih ada lagi di sisi.. hanya dgn bdiam diri sudah mampu mbuat aku tsenyum kmbali. Hakikatnya.. (T_T)
Adakah aku mrindui dia? Tidak. Rindu rasanya bukan begini. 
Adakah aku meratapi khilangannya? Jika ya, maka aku plu bhenti mlakukannya. 

Hidupkan hidupmu Aaee

0801
I asked ALLAH for her to remember me. ALLAH answered. Sungguh kuasaMu mlingkupi sgalanya.
She text me earli in e morning. an invitation to her sist's weeding dis weekend.
ALLAH Maha Besar. ALLAHu akbar. 
SMS tu macam nak kena save. Letak lm muzium sbb tlalu rare. Haha. (-_-) Semuanya.. keterujaan aku slama ini.. tidak bmakna apa2. Mainan syaitan. Mainan syaitan untuk mlalaikan aku. Msj deleted.

Nk g opis. Check status pos laju para koyok. Check rega tiket. Buk tiket. Kemas barang. Bla bla bla. Blah. Lapar. Hehe. I still cant focus on things i m doing. Merisaukan. "/ senyum senyum senyum =)

0 jejak:

Post a Comment