Skip to main content

Score A Programme System


Korang kenal tak ngan Score A Programme System? Aku kenal. Kenal pada nama nye aje. Aku tak tahu pun ape ke benda nye menda alah tu. Aku tak pernah nak amik tahu.
Berdasarkan nama, aku agak.. menda ni mesti da kaitan ngan budak² skolah. Pastu mesti da kelas² tuisyen di mana dengan rajin dan bersemangatnye anak² generasi kita belajar dalam suasana yang cukup menyeronokkan. Haha. Yer~. Rupa²nya telahan aku tepat!! ..tepat separuh.. Maka adikku, iNanoi, pun mulalah bercerita..

Taknak citer banyak lah. Ehehe. Korang gi je lah kat website diorang --> Score A <-- Aku wat kesimpulan jer lah ek. 
Bila aku godek² sendiri aku rasa sebenarnya best jugak program yang diorang tawarkan ni. Interaksi semuanya secara dalam talian. [akhirnya aku ingat jugak online lam bahasa]
Ni la cabang² perkhidmatan yang disediakan lam program Score A.
Antara ciri² unik yang diorang sediakan ialah eNotes- nota ringkas, ePast Yr. Exam- kertas soalan sebenar tahun² lepas, eTopic- modul latihan, eProgress- carta tuk parents pantau perkembangan anak lam eTopic, eTrial Exam™- simulasi peperiksaan sebenar, eAssessment™- latihan pendek, dan, eReport Card™- report card lor~
Parents pun boleh pantau prestasi anak masing² dalam program ni. Best kan? Aku paling suka tang ePast Yr. Exam tu. Berbaloi². Da lagi latihan tubi. Bertubi² wat latihan. Heh.

Kalau korang berminat nak ikuti program ni korang leh hubungi NurFarahin Syariza XenZia.

Comments

Popular posts from this blog

Munif Ahmad Penawar Hati Vol. 1

    01. Munif Ahmad - Bacaan Al-Quran [1:29]     02. Munif Ahmad - Zikir & Doa Pagi [7:11]     03. Munif Ahmad - Zikir Lazim 1 [4:27]     04. Munif Ahmad - Selawat [5:12]     05. Munif Ahmad - Zikir Lazim 2 [11:49]     06. Munif Ahmad - Zikir Munajat [9:13]     07. Munif Ahmad - Doa Taubat [5:33]     08. Munif Ahmad - Tahlil [3:59]     09. Munif Ahmad - Bacaan Tarhim [11:10] Muat turun di sini . Hanya sekadar perkongsian. Kalau suka beli le yang original okey~ ^^,

Tips Akses Mediafire: Penyelesaian Mudah!!

Mediafire merupakan web file hosting yang menjadi pilihan utama aku untuk muat turun atau muat naik files . Dengan gabungan IDM , aktiviti 'sedut- menyedut' menjadi begitu mudah biarpun tidak memiliki akaun premium mediafire. Namun akhir- akhir ini, aku menghadapi sedikit masalah untuk mengakses beberapa files yang menggunakan kemudahan mediafire. Semua link menuju terus ke homepage mediafire. Luckily aku terserempak dengan beberapa tips ketika blogwalking tadi untuk menyelesaikan masalah tersebut. Bagaimana? Di sini ada caranya. ^^,

Pisah & Cantum: HJ Split

Muat turun  di sini .