Sunday, November 28, 2010

it might b better if u let me walk bside

| |
0 jejak
0111
Smakin dekat ke arah mati.

Sekitar jam satu mataku pasti akan tbukak w/pun skejap. Ia dgelar sumpahan pukul 1~ ^ ^

1200
Memerapkn diri di dlm bilik. Kalu da telur mesti dh menetas brgkali. Hehe.

Telinga xtahan. Bebel bebel bebel bebel bebel bebel bebel.
Kalu aku xda mungkin tahap bebelan akan bkurang ckit. Sian ngan kazen mazen yg kiut itu maka aku akan kluar untuk mdapatkn 'kesegaran' telinga untuk kamu dan untuk diri aku.
U c. Br masuk lm bilik.. tahap bebel dah hampir mnuju ke angka 0.

Ya ALLAH. Ikhlaskanlah hatiku.

Dpt lg 1 ntvw.
Kalu diikutkn.. aku sgt mls mhadap wjh² yg penuh lagak itu.. dan wjh² seumpama itulah yg saban hr aku tpaksa hadapi. 'Nasib bek' wjh aku ni > blagak w/pun x maksudkn bgitu.. bg yg xkenal aku.. sering slh erti. aku xkesah.. anggap je lah ht diorang adalah jauh lebih cantik daripada hati aku. Hati aku cantik. (^ ^)

..tibalah ms untuk aku berubah..
TUHANku.. Hanya Engkau yg mngerti mengapa kelancangan lidahku kuhentikan. Hanya Engkau yang tahu knp slama ini aku slalu bdiam diri. Biar sering dislh erti aku hny perlu Kamu tahu dan sesungguhnya Engkau TUHAN Yg Maha Mngetahui. Tidak satupun yg tsembunyi dan tlepas dari pengetahuanMu.
Dengan namaMu Ya ALLAH..
Aku blindung slamanya denganMu.
Read More

Saturday, November 27, 2010

| |
0 jejak
Kadang² kita tpksa akur dgn pmainan hidup.
Kdegilan tidak akan mbawa aku ke mana².

Read More

Friday, November 26, 2010

Susu Kambing

| |
0 jejak
Kisah aku dan susu kambing.
Otw g bndr carik kedai farmasi mau beli itu ubat tdo.. tpikir kalu aku boleh guna cara slain ubat tdo untuk mengatasi masalah xleh tdo aku tu.. Yerp~ susu kambing. Dlm kepala dah set.. sama ada jumpa pil tido @ susu kambing.. beli yg 1st jumpa. Lek lu~. Kbetulan lam radio IKIM citer sal susu kambing. Hm..

Sup sap sup sap xjumpe lak farmasi. Pergh~!! Tba2 tjumpa satu signboard kedai.. herb life kalu xsilap. Singgah je le.. Aik~.. *dah masok kedai. Bukan kedai farmasi lor. Spot kat kotak susu kambing. Hmm.. must buy item. Lepas kuar dari kedai tu.. baru bderet jumpa kedai farmasi. Heh.

Senanya lama dah nak beli susu kambing ni.. p asek xtbeli. Bajet asek blari. Alhmdulillah. Mlm itu sy dapat tdo ngan lena nye~. Sy suka susu kambing. Mmmmbek~!!
Read More

Saturday, November 20, 2010

Tuhanku..

| |
0 jejak
Lesen Kenderaan Motor

Terpana mataku melihat updated road tax keta aku kt atas meja. .. Huh.
Tuhanku.. Tuhanku.. Tuhanku.. Jgn biarkan aku mmerangkap diriku dgn budi insan lain. (T_T)
Kelu lidahku. Terikat tanganku. Terasa berat kakiku. Tpnjara hatiku.

Ikhlaskanlh hatiku Ya ALLAH.
Read More

Thursday, November 18, 2010

November Kelabu

| |
0 jejak
November kali ini sungguh kelabu.. Keluarkan aku dari kgalauan ini ya RABB.
Read More

::..::..::

| |
0 jejak
0041
Beratnya. Kalau dia ada d sisi.. pasti dia akan mengatakan ssuatu yg mbuat aku kmbali teguh bdiri. Kalau dia masih ada di sisi.. pasti dia akan mnyenangkn daku dgn celotehnya tsdiri. Kalau dia masih ada lagi di sisi.. hanya dgn bdiam diri sudah mampu mbuat aku tsenyum kmbali. Hakikatnya.. (T_T)
Adakah aku mrindui dia? Tidak. Rindu rasanya bukan begini. 
Adakah aku meratapi khilangannya? Jika ya, maka aku plu bhenti mlakukannya. 

Hidupkan hidupmu Aaee

0801
I asked ALLAH for her to remember me. ALLAH answered. Sungguh kuasaMu mlingkupi sgalanya.
She text me earli in e morning. an invitation to her sist's weeding dis weekend.
ALLAH Maha Besar. ALLAHu akbar. 
SMS tu macam nak kena save. Letak lm muzium sbb tlalu rare. Haha. (-_-) Semuanya.. keterujaan aku slama ini.. tidak bmakna apa2. Mainan syaitan. Mainan syaitan untuk mlalaikan aku. Msj deleted.

Nk g opis. Check status pos laju para koyok. Check rega tiket. Buk tiket. Kemas barang. Bla bla bla. Blah. Lapar. Hehe. I still cant focus on things i m doing. Merisaukan. "/ senyum senyum senyum =)
Read More