Sunday, November 28, 2010

it might b better if u let me walk bside

| |
0111
Smakin dekat ke arah mati.

Sekitar jam satu mataku pasti akan tbukak w/pun skejap. Ia dgelar sumpahan pukul 1~ ^ ^

1200
Memerapkn diri di dlm bilik. Kalu da telur mesti dh menetas brgkali. Hehe.

Telinga xtahan. Bebel bebel bebel bebel bebel bebel bebel.
Kalu aku xda mungkin tahap bebelan akan bkurang ckit. Sian ngan kazen mazen yg kiut itu maka aku akan kluar untuk mdapatkn 'kesegaran' telinga untuk kamu dan untuk diri aku.
U c. Br masuk lm bilik.. tahap bebel dah hampir mnuju ke angka 0.

Ya ALLAH. Ikhlaskanlah hatiku.

Dpt lg 1 ntvw.
Kalu diikutkn.. aku sgt mls mhadap wjh² yg penuh lagak itu.. dan wjh² seumpama itulah yg saban hr aku tpaksa hadapi. 'Nasib bek' wjh aku ni > blagak w/pun x maksudkn bgitu.. bg yg xkenal aku.. sering slh erti. aku xkesah.. anggap je lah ht diorang adalah jauh lebih cantik daripada hati aku. Hati aku cantik. (^ ^)

..tibalah ms untuk aku berubah..
TUHANku.. Hanya Engkau yg mngerti mengapa kelancangan lidahku kuhentikan. Hanya Engkau yang tahu knp slama ini aku slalu bdiam diri. Biar sering dislh erti aku hny perlu Kamu tahu dan sesungguhnya Engkau TUHAN Yg Maha Mngetahui. Tidak satupun yg tsembunyi dan tlepas dari pengetahuanMu.
Dengan namaMu Ya ALLAH..
Aku blindung slamanya denganMu.

0 jejak:

Post a Comment