Saturday, December 10, 2011

Selamat Kembali~

| |
Penat nyer~!!
 
Aku tak sabar nak wat entri sal kem yang baru je habis pagi tadi. Betul~. Tak tipu~. Makanya aku tulis entri yang ini. Tapi kepala aku betul² pening. Berat sangat rasanya. Menda ni selalu mengganggu konsentrasi aku masa kat kem tu. Adoiya~.
Ni pun dah terhuyung hayang dah rasanya mengadap pc. Namun apa yang pasti aku takkan pernah menyesal menghadiri kem seperti itu dan betapa rugi para belia yang pernah berpeluang menghadirinya tapi melepaskan peluang di saat² akhir, dan aku berterima kasih, peluang yang diorang lepaskan terlepas kat aku~. Haha. Aku hepi~!!
Argh. Tak tahan. Nak gi rehat dulu. 



0 jejak:

Post a Comment