Saturday, December 3, 2011

Travel: Kabong, Sarawak

| |
Kalau diikutkan nafsu tidur, sampai ke petang aku nak beradu. Enak didodoi mimpi dalam cuaca hujan di siang hari. Tapi mengenang si Dumchey dah beria² nak gi berjumpa kekasih hati kat Kabong maka aku pun beria² jugak le dengan harapan leh jumpa kekasih hati aku jugak. Ehe. Iyer ker?
Hujan masih maintain lebatnya. Jadi gerakan hanya boleh dilakukan di dalam satu kanopi ke kanopi yang lain. Huhu.
Nak gi tengok pameran pun dah tak larat. Senang citer aku gi ajak minum² je kat kedai kopi yang berdekatan. Gi layan cerita kedai kopi~.

Ar. Tak menyempat nak singgah ke pantai. Pun tak banyak foto yang aku snap. Hu. Takpe. Lain kali redah lagi. Lagipun Kabong ni selalu wat event. No worry~.


0 jejak:

Post a Comment