Tuesday, November 22, 2011

Amir Jahari: Tanpamu (Single)

| |
Ingat tak ngan mamat Sarawak ni? Nama dia Amir Jahari.

 

Ni single terbaru dia. Tanpamu. Lama dah aku carik lagu ni..carik ngan mulut je mana nak jumpa.. Layan~. 1st time aku dengar lagu ni masa dia wat persembahan kat MHI TV3 ri tu. Lama dah.. Sedap giler wei suara dia. Aku suka suara² cam mamat ni. Korang leh godek kat youtube persembahan yang dia wat kat MHI ri tu.

 Tanpamu
by Amir Jahari
Selamat Pagi Semua
Dengarkanlah nada

Suara dan irama
Yang menyakitkan telinga

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Saat 7 pagi
Akan ku tersedar
Mungkin kerana kau
Aku dapat merasa

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu
Waktu pagi diriku
Hingga pagiku sambut

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

0 jejak:

Post a Comment