Monday, November 21, 2011

KL Gangster

| |
KL Gangster. Muvi lama kan? Tak le lama sangat tapi lama dah kan? Abis tu kalau dah lama kenapa aku nak citer balik sal menda ni? ..sebab aku saja² je nak citer. .. senanye sebab adik aku, iNanoi, yang asyik ulang dialog² lam muvi ni wat aku teringin nak tengok balik muvi ni.
Filem bukan main² punye filem. Filem juta² wo~. Bahkan lepas RM10 juta!! Hari pertama tayangan pun dah cecah RM 1.5 juta!

Kasi sengat!!
Lu abang long ka, ayahanda ka, gua punya wang, KL ini gua pegang.

Hey ! kalo aku sembelih kau 18 baru kau tau tentang penyesalan tau tak!

Lu tak payah cita sama gua la , itu macam punya bangkai boleh duduk diam sama duit . gua tahu macam mana mau handle . 

Gua mau dia mati kaw² punya baru gua puas.

Lu kasi wa mati dulu baru wa diam la.

Dalam banyak² muvi made in Malaysia, muvi ni yang aku boleh layan sampai 2 3 kali.. 4 kali 5 kali.. berkali². ^^, Dialog memang ganas. Ayat power. Aku cuma tak puas ati apsal Zizan leh dimatikan. Hu. Tapi hidup memang camtu kan? Tak tahu bila.. tak tahu giliran siapa.. tak tahu kat mana.. ajal kita akan menjemput. Hm. Tersensitif pulak aku bila cita bab ajal ni.
Logik tak logik muvi ni, layan~!! Anggap cam tengok citer kartun le ye. Jangan amik serius, amik pengajaran²nye udah le.

0 jejak:

Post a Comment