Monday, November 21, 2011

Sukan SEA 2011: Malaysia vs Indonesia (Akhir)

| |

Malam ni lepak lagi depan tv. ^^, Syoknye~. 
Sukan SEA 2011: Malaysia vs Indonesia.
Bola Sepak final.
Tak perlu nak ramal² siapa yang akan menang. Kite layan je ~(^_^)~


 ..Edited..
Akhirnya Malaysia menang jugak. Tahniah~!! Pasni, 23hb November, nak kena lawan ngan Syria pulak. Ehe.
Perlawanan yang sungguh mantap. Puas hati. Pengadil pun mantap~. Tahniah kat pemain Indonesia jugak yang memberi lawan yang mantap. Anda mantap² belaka.


Semua rasa ada malam ni. Bukan aku sorang yang rasa. Ramai wo~ ramai yang merasa apa yang aku rasa. Kita mengongsi perasaan² yang sama~. (^_^) ataupun yang hampir sama. ;p



Emas yang ke- 59 untuk Malaysia kat Sukan SEA kali ni. ^^, Tahniah!!

0 jejak:

Post a Comment