Skip to main content

Nuffnang Aku Hilang!!!

Pergh!! Buang karan jek!!

Gelabah giler aku bila iklan nuffnang aku tak boleh view kat blog. Aku cuba tengok² kat html code ..biar tak reti.. pun aku tak jumpa apa² yang tak kena. Sepanjang hari aku ngadap laptop nak baiki problema itu.. akhirnya aku kena halau ngan adik aku. Hu. Sejak petang tadi aku online guna laptop dia. Terpaksalah dengan mata yang semakin ayu melayu ini, aku gagahkan diri mengadap lagi sekali blog menggunakan pc aku kat dalam bilik. Ngantuk dah ni. Ho.


Fuh. Alhamdulillah. Nasib baik ada lagi nuffnang aku. Masa dok lalok² tunggu pc start aku teringat yang adik aku si Dumchey da cakap sal coding apa ke benda ntah yang dia buat untuk mengelakkan  browser yang dia guna load iklan² dalam web. Dia ni kaki tegar mendownload jadi menda camtu amatlah berguna untuk mengelakkan laptop memproses data² iklan yang dia tak perlukan, so then laptop dia leh perform lebih laju.


Huh. Kurang asamboi~!!! Terbuang masa aku.. Hu..

Comments

Popular posts from this blog

Munif Ahmad Penawar Hati Vol. 1

    01. Munif Ahmad - Bacaan Al-Quran [1:29]     02. Munif Ahmad - Zikir & Doa Pagi [7:11]     03. Munif Ahmad - Zikir Lazim 1 [4:27]     04. Munif Ahmad - Selawat [5:12]     05. Munif Ahmad - Zikir Lazim 2 [11:49]     06. Munif Ahmad - Zikir Munajat [9:13]     07. Munif Ahmad - Doa Taubat [5:33]     08. Munif Ahmad - Tahlil [3:59]     09. Munif Ahmad - Bacaan Tarhim [11:10] Muat turun di sini . Hanya sekadar perkongsian. Kalau suka beli le yang original okey~ ^^,

Tips Akses Mediafire: Penyelesaian Mudah!!

Mediafire merupakan web file hosting yang menjadi pilihan utama aku untuk muat turun atau muat naik files . Dengan gabungan IDM , aktiviti 'sedut- menyedut' menjadi begitu mudah biarpun tidak memiliki akaun premium mediafire. Namun akhir- akhir ini, aku menghadapi sedikit masalah untuk mengakses beberapa files yang menggunakan kemudahan mediafire. Semua link menuju terus ke homepage mediafire. Luckily aku terserempak dengan beberapa tips ketika blogwalking tadi untuk menyelesaikan masalah tersebut. Bagaimana? Di sini ada caranya. ^^,

Pisah & Cantum: HJ Split

Muat turun  di sini .