Wednesday, November 30, 2011

Tepu

| |
Ba.ng.an.g. Carik images untuk 'tepu' keluar pulak images yang lucah². Aku dah le tengah stress giler.. Statik je dari tadi. Tak boleh nak masuk apa²pun info yang aku nak. Aishehmen.
Aku kat ne?

*^^-^^-^^*


Aku ingat aku dah puas hidup dengan memuaskan hati insan lain.
Rupa²nya masih tak puas.

Ngko rasa ngko mampu bertahan lebih lama ke Aaee? 

Aku tak tahu..

Abis tu ngko nak berhidup macam ni selamanya?

.. . .. 

0 jejak:

Post a Comment