Skip to main content

I'm Watching~ I'm Watching~!!

Gara² nak tengok bola sukan SEA, Malaysia vs Indonesia hari ni, aku gagahkan jugak diri menggodek tv lama tu. Lama dah tersadai kat bilik aku kat kampung. Bila mak dok rumah kat Betong secara automatiknya tv antik itupun ikut memindahkan dirinya.
Remote control  ilang sudah. Jadi kena wat secara manual. Hu. Lama dah tak wat keja ni.
Once upon a time a long² time ago, aku suka kacau menda alah ni. Dengan niat nak dapatkan siaran aliens.
Serius!! Mana tau kot² dapat dengar signal daripada diorang. Taksub jugak le sikit² ngan citer² sal aliens; U.F.O. pa sema yang berkaitan lah. Termasuk la citer X Files. Ehe.
Ni sebenarnya gara² pengalaman aku masa kecik² dulu pernah terlihat kelibat U.F.O.. Kalau aku sorang je yang nampak, aku boleh dikatakan dengan senangnya sebagai pembulak. maksudnya penipu lam loghat Sarawak. Tapi pada malam kejadian, kakak aku yang tersayang pun turut melihat kelibat yang sama. Dia da kat tepi aku je masa tu.
Detail sal citer tu, aku simpan je wat kenangan idup sendiri. Percaya ke tidak terpulang le. Aku tak mintak sapa²pun mengesahkan citer nih. Ehe.

Berbalik ngan kisah tv tadi. Siaran dah dapat. Cam biasa da siaran² old school aje. Tak clear sangat tapi cukup le sekadar nak tengok bola ala kadar. Wo. Camner ek perlawanan malam ni?

Comments

Popular posts from this blog

Munif Ahmad Penawar Hati Vol. 1

    01. Munif Ahmad - Bacaan Al-Quran [1:29]     02. Munif Ahmad - Zikir & Doa Pagi [7:11]     03. Munif Ahmad - Zikir Lazim 1 [4:27]     04. Munif Ahmad - Selawat [5:12]     05. Munif Ahmad - Zikir Lazim 2 [11:49]     06. Munif Ahmad - Zikir Munajat [9:13]     07. Munif Ahmad - Doa Taubat [5:33]     08. Munif Ahmad - Tahlil [3:59]     09. Munif Ahmad - Bacaan Tarhim [11:10] Muat turun di sini . Hanya sekadar perkongsian. Kalau suka beli le yang original okey~ ^^,

Tips Akses Mediafire: Penyelesaian Mudah!!

Mediafire merupakan web file hosting yang menjadi pilihan utama aku untuk muat turun atau muat naik files . Dengan gabungan IDM , aktiviti 'sedut- menyedut' menjadi begitu mudah biarpun tidak memiliki akaun premium mediafire. Namun akhir- akhir ini, aku menghadapi sedikit masalah untuk mengakses beberapa files yang menggunakan kemudahan mediafire. Semua link menuju terus ke homepage mediafire. Luckily aku terserempak dengan beberapa tips ketika blogwalking tadi untuk menyelesaikan masalah tersebut. Bagaimana? Di sini ada caranya. ^^,

Munif Ahmad Penawar Hati Vol 4

01. Munif Ahmad - Doa Taubat [0:56] 02. Munif Ahmad - Istighfar [3:09] 03. Munif Ahmad - Istighfar 2 [2:56] 04. Munif Ahmad - Zikir Allah Maha Lembut Dan Maha Pencukup [1:39] 05. Munif Ahmad - Narasi-Syarat Istighfar [2:03] 06. Munif Ahmad - Istighfar 3 [2:44] 07. Munif Ahmad - Zikir Telah Kami Bertaubat [1:21] 08. Munif Ahmad - Istighfar 4 [3:34] 09. Munif Ahmad - Hadis Nabi-Adab Bertaubat [0:41] 10. Munif Ahmad - Istighfar 5 [1:52] 11. Munif Ahmad - Istighfar 6 [2:26] 12. Munif Ahmad - Hadis Nabi-Doa Tasbih Kaffarah [0:52] 13. Munif Ahmad - Zikir Allah Maha Pengampun [2:20] 14. Munif Ahmad - Taubat Nabi Yunus [0:53] 15. Munif Ahmad - Zikir Allah Maha Pengampun dan Maha Penyayang [2:07] 16. Munif Ahmad - Hadis Nabi-Banyakkaan Istighfar [0:53] 17. Munif Ahmad - Zikir Keimanan [0:43] 18. Munif Ahmad - Zikiir Ampunkan Kami [3:58] 19. Munif Ahmad - Zikir Nama-Nama Allah [1:11] 20. Munif Ahmad - Doa Mohon Syurga Dan Jauhi Neraka [0:59] 21. Munif Ahmad - Penghulu Istig